Onze klanten moeten tevreden zijn, daarom lossen we problemen graag snel op – niet goed = geld terug!
|
|||||||||||||||
Wij willen graag dat je tevreden bent met jouw aankoop bij Broekensite.nl. Is de aankoop niet zoals verwacht of wil je een andere maat? Geen probleem! Je kunt het artikel met de originele labels binnen 14 dagen ruilen of retourneren (14 dagen na ontvangst goederen). Dit geldt ook voor afgeprijsde artikelen. Heb je het artikel al gebruikt of is het beschadigd? Dan is ruilen of retourneren helaas niet mogelijk. Let daarbij ook op zweet- of rookgeurtjes. Natuurlijk mag je de kleding wel eerst passen.
Wat kost ruilen en retourneren?Wij proberen verspilling tegen te gaan en daarom bieden we geen gratis retourservice.
Wat ruilen en retourneren we niet?
Hoe werkt ruilen?
Hoe werkt retourneren?
Heb je nog een vraag?Neem gerust contact op met ons via orders[ad]broekensite.nl . Wij helpen je graag! |
GARANTIE & KLACHTEN
Hier vindt je meer informatie over garantie en klachten.
• Wat houdt tevredenheidsgarantie in?
• Wat doe ik als ik een verkeerd artikel heb ontvangen?
• Heb ik garantie op een artikel?
• Hoe werkt de klachtenprocedure?
_________________________________
Tevredenheidsgarantie
Wij willen dat jij tevreden bent met jouw aankoop bij Broekensite.nl! Is de aankoop niet zoals verwacht of wil je een andere maat? Geen probleem! Je kunt het artikel met de originele labels binnen 14 dagen ruilen of retourneren. Ook een afgeprijsd artikel. Heb je het artikel al gebruikt of is het beschadigd? Dan is ruilen of retourneren helaas niet mogelijk. Natuurlijk mag je de kleding wel eerst passen. Bij ruil- en retourservice lees je hoe je kunt ruilen of retourneren en wat retourneren kost.
________________________________________
Wat doe ik als ik een verkeerd artikel heb ontvangen?
Wij verwerken jouw bestelling met veel zorg. Toch kan het een keer mis gaan. Heb je een artikel ontvangen dat je niet hebt besteld? Neem contact op met onze klantenservice via orders@broekensite.nl. We zorgen dat je kosteloos het goede artikel ontvangt.
________________________________________
Heb ik garantie op een artikel?
Gaat jouw artikel onverwachts kapot, dan kun je natuurlijk op ons rekenen. Op al onze artikelen krijg je de garantie van de fabrikant. Neem voordat je het artikel retour stuurt, contact op met onze klantenservice via orders@broekensite.nl . De verzendkosten nemen wij dan voor onze rekening.
________________________________________
Hoe werkt de klachtenprocedure?
Heb een klacht over onze service? Laat het ons schriftelijk weten per e-mail (orders@broekensite.nl) of per post (Broekensite.nl, Postbus 94, 2250 AB Voorschoten). We onderzoeken jouw klacht en nemen binnen een week contact met je op. Onze klachtenregeling lees je in artikel 14 van de algemene voorwaarden. We werken volgens de klachtenregeling van Webshop Trustmark.
Broekensite.nl
Postbus 94
2250 AB Voorschoten
Tel: +31 (0)71 747 1105.
E-mail: orders@broekensite.nl.