Onze klanten moeten tevreden zijn, daarom lossen we problemen graag snel op    –     niet goed = geld terug!

 

RUILEN & RETOURNEREN

Wij willen graag dat je tevreden bent met jouw aankoop bij Broekensite.nl. Is de aankoop niet zoals verwacht of wil je een andere maat? Geen probleem! Je kunt het artikel met de originele labels binnen 14 dagen ruilen of retourneren (14 dagen na ontvangst goederen). Dit geldt ook voor afgeprijsde artikelen. Heb je het artikel al gebruikt of is het beschadigd? Dan is ruilen of retourneren helaas niet mogelijk. Natuurlijk mag je de kleding wel eerst passen.

Wat kost ruilen en retourneren?

Ruilen (binnen Nederland) : Je betaalt zelf de verzendkosten naar ons toe.
Ruilen (buiten Nederland) : Je betaalt zelf de verzendkosten naar ons toe.
Je kunt het pakket retourneren via het postkantoor:
De kosten verschillen per postkantoor en per land.
Retourneren (binnen Nederland) : Je betaalt zelf de verzendkosten naar ons toe.
Je kunt het pakket retourneren via het postkantoor.
Klik hier voor de actuele verzendkosten binnen Nederland. Wij adviseren u om het pakket met handtekening van ontvangst te versturen. Dit is echter geen verplichting.
Retourneren (buiten Nederland) : Je betaalt zelf de verzendkosten naar ons toe.
Je kunt het pakket retourneren via het postkantoor:
De kosten verschillen per postkantoor en per land.
Verkeerd artikel ontvangen : We regelen dit kosteloos.

 

Wat ruilen en retourneren we niet?

  • – Ondergoed waarbij de verpakking is geopend
  • – Cadeaubonnen
  • – Beschadigde of gebruikte artikelen
  • – Artikelen zonder labels

Hoe werkt ruilen?

  1. Mail naar orders@broekensite.nl.
  2. Je kunt vooraf op de website kijken of uw maat nog beschikbaar is.
  3. Wij kijken of dit artikel nog op voorraad is en leggen het direct voor je apart.
  4. Zorg dat het artikel goed verpakt is en stop daar het ingevulde retour-formulier (achterzijde factuur) bij.
  5. Geef het pakket af op het dichtstbijzijnde Post agentschap bij jouw in de buurt .  Bewaar het afgifte bewijs goed!
  6. Zodra wij jouw pakket hebben ontvangen, krijg je van ons per e-mail een bericht.
  7. Het geruilde artikel sturen wij naar je op. Is het artikel bijbesteld? Dan sturen wij dit artikel naar je toe zodra het bij ons binnen is.

Hoe werkt retourneren?

  1. Vul de achterzijde van de factuur volledig in stop deze samen met het artikel in een goede, stevige verpakking. Zet het retouradres ( Dobbeweg 2 i,  2254 AG  Voorschoten) op de verpakking.
  2. Breng het pakket naar een postkantoor.
    Laat het verzenden met handtekening bij ontvangst (Zeker Pakket PostNL). Zo weet je zeker of uw pakket is aangekomen. Jij bent aansprakelijk voor de aankomst van het pakket. Bewaar het afgiftebewijs dus goed.
  3. Zodra wij jouw pakket hebben ontvangen, krijgt je van ons per e-mail een bericht. Het aankoopbedrag storten we terug op jouw rekening. Terugstorting gebeurt 1 keer per week. Je hebt het uiterlijk 14 dagen nadat je het verstuurd hebt aan ons terug op jouw aangegeven rekening staan.

 

Heeft u nog een vraag?

Neem gerust contact op met ons via orders[ad]broekensite.nl of +31 (0)71 747 1105.  Wij helpen u graag!

 

 

GARANTIE & KLACHTEN

Hier vindt je meer informatie over garantie en klachten.

•          Wat houdt tevredenheidsgarantie in?

•          Wat doe ik als ik een verkeerd artikel heb ontvangen?

•          Heb ik garantie op een artikel?

•          Hoe werkt de klachtenprocedure?

_________________________________

Tevredenheidsgarantie

Wij willen dat jij tevreden bent met jouw aankoop bij Broekensite.nl! Is de aankoop niet zoals verwacht of wil je een andere maat? Geen probleem! Je kunt het artikel met de originele labels binnen 14 dagen ruilen of retourneren. Ook een afgeprijsd artikel. Heb je het artikel al gebruikt of is het beschadigd? Dan is ruilen of retourneren helaas niet mogelijk. Natuurlijk mag je de kleding wel eerst passen. Bij ruil- en retourservice lees je hoe je kunt ruilen of retourneren en wat retourneren kost.

________________________________________

Wat doe ik als ik een verkeerd artikel heb ontvangen?

Wij verwerken jouw bestelling met veel zorg. Toch kan het een keer mis gaan. Heb je een artikel ontvangen dat je niet hebt besteld? Neem contact op met onze klantenservice via orders@broekensite.nl.  We zorgen dat je kosteloos het goede artikel ontvangt.

________________________________________

Heb ik garantie op een artikel?

Gaat jouw artikel onverwachts kapot, dan kun je natuurlijk op ons rekenen. Op al onze artikelen krijg je de garantie van de fabrikant. Neem voordat je het artikel retour stuurt, contact op met onze klantenservice via orders@broekensite.nl .  De verzendkosten nemen wij dan voor onze rekening.

________________________________________

Hoe werkt de klachtenprocedure?

Heb een klacht over onze service? Laat het ons schriftelijk weten per e-mail (orders@broekensite.nl) of per post (Broekensite.nl, Dobbeweg 2i, 2254 AG  Voorschoten). We onderzoeken jouw klacht en nemen binnen een week contact met je op. Onze klachtenregeling leest u in artikel 14 van de algemene voorwaarden. We werken volgens de klachtenregeling van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie.

Broekensite.nl
Dobbeweg 2  i
2254 AG  Voorschoten
Tel: +31 (0)71 747 1105.
E-mail: orders@broekensite.nl.